Nazywamy się Jobs Plus i jesteśmy agencją HR. Obecnie poszukujemy
zmotywowanych osób do pracy w obsłudze klienta. Bez obaw! Nie będziesz wciskać
kołder ani garnków ;) Nasz Klient oferuje miłą i kameralną atmosferę pracy,
realne szanse na rozwój zawodowy i niezłe wynagrodzenie.
Brzmi ciekawie? Aplikuj na stanowisko:
ASYSTENT/- KA KIEROWNIKA REGIONALNEGO
Miejsce pracy: Warszawa (Bemowo)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie prawą ręką handlowców. Do twoich
obowiązków należeć będzie telefoniczne umawianie spotkań z Klientami oraz
koordynacja terminarzy handlowców.
Czego oczekujemy?
- motywacji do pracy i zaangażowania w wypełniane obowiązki
- otwartości i komunikatywności
- dobrej dykcji
Aplikuj nawet, jeśli nie masz doświadczenia! Liczą się chęci do pracy, my nauczymy Cię reszty!
A co możemy Ci zaoferować?
- cenne doświadczenie w obsłudze klienta
- rozwój własnych kompetencji i umiejętności
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- na początek umowę zlecenie, a po okresie próbnym – umowa o pracę
- konkretne wynagrodzenie – gwarantowana podstawa plus premia, w zależności
od wyników, a po okresie próbnym również podwyżka :)
- profesjonalne szkolenie
- nowe znajomości i kameralną atmosferę pracy
Zainteresowany?
Nie czekaj! Wyślij CV na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów
rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070
Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji
procesu rekrutacyjnego”.
Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1350.