LINK Sp. z o.o. z siedzibą w Wiązownie k. Warszawy jest jedną z największych i najbardziej dynamicznie
rozwijających się firm transportowych w Polsce. Od 27 lat oferujemy najwyższej jakości usługi transportowe
na terenie Polski i Europy. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent(ka) ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
- utrzymywanie kontaktu z wybranymi Klientami firmy
- dbałość o dobre relacje z Klientami firmy
- organizacja i bieżąca obsługa zleceń transportowych
- zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, archiwizacja dokumentów
- wsparcie administracyjne pracowników Działu Obsługi Klienta
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki
- zaangażowanie i samodzielność w działaniu
- umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i współpracy w zespole
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- zapraszamy do współpracy także osoby bez wcześniejszego doświadczenia zawodowego
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- nowoczesne i zaawansowane technologicznie narzędzia pracy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- motywujący system wynagradzania
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez formularz kontaktowy:
http://www.linktransport.eu/pl/kariera/aktualnie-poszukujemy#oferta-61 lub przesłanie aplikacji na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).